E-fit cvičenie

Niekedy sa to dá aj bez námahy a litrov potu. Aspoň pri speedfitness s EMS prístrojom to platí určite.

Speedfitness je tréning vhodný pre mužov a ženy, ktorí nemajú čas tráviť dlhé hodiny v posilňovni. No chcú vyzerať sexi, príťažlivo a cítiť sa skvelo. Osobný tréner sa postará o vyformovanie vašej postavy. Cvičenie je obzvlášť šetrné k šľachám a kĺbom a vhodné na posilnenie vonkajšieho a vnútorného svalstva. Navyše, všetko sa deje pod dohľadom a vedením osobného kvalifikovaného trénera.

e-fit2

Pred cvičením Speedfitness

  • 2,5–3 hodiny pred tréningom konzumujte jedlá bohaté na uhľohydráty! (cestoviny, ryža, zemiaky, obilniny, zelenina a ovocie)

  • 2 hodiny pred tréningom je zakázané jesť!

  • 30–45 minút pred tréningom vypite aspoň pol litra vody!

  • Odporúčame, aby ste priamo pred tréningom Speedfitness vypili na mieste jeden energetický nápoj, ktorý zvýši účinnosť tréningu

  • Po cvičení Speedfitness do pol hodiny vypite jeden biologicky vysokohodnotný bielkovinový koktail!

Technológia EMS

Najnovšia generácia EMS (electro-myo-stimulation = elektrická stimulácia svalov) strojov napína svaly striedavým prúdom nízkeho napätia, ktorý je 100 % bezpečný. Do práce zapája 90 % svalstva a počas krátkodobého tréningu pocítite len prácu svalov bez toho, aby boli šľachy a kĺby namáhané.

Speedfitness za¬ručuje, že váš tréning bude mať výsledky, a zároveň si ho užijete. Tréning je spojený s jednoduchými cvikmi, ktoré vykonávate spoločne s trénerom a ktorých účinky neuveriteľne znásobuje práve prístroj Speed¬fitness EMS.

Silu impulzov je možné regulovať osobitne pre jednotlivé svalové skupiny, aj pre všetky naraz, a takto je možné nastaviť intenzitu tréningu zvlášť pre všetky časti tela. Stroj je výborný aj na hĺbkovú masáž tela. Rozlúčte sa s nepraktickými pásmi, ktoré padajú a privítajte kompletný cvičiaci úbor doplnený o nohavice z priedušnej, antibakteriálnej tkaniny.

  • Šetrný prístup k šľachám a kĺbom
  • Extrémne krátky čas tréningu (15–20 min.) – ideálny šport aj pre tých, ktorí majú málo času
  • Pálenie tukov, zníženie tukového tkaniva
  • Zlepšenie prekrvenia väziva, zníženie príznakov a dôvodov celulitídy, zvýšenie krvného a lymfatického obehu
  • Vyrovnanie svalového deficitu a disbalancu
  • Zníženie úrovne stresových hormónov a zvýšenie úrovne hormónov šťastia
  • Ošetrenie bolestí v oblasti krížov
  • Posilnenie svalov zodpovedných za udržanie moču, popôrodná rehabilitácia
  • Zvýšenie výkonu pre športovcov: zvýšenie impulzívnosti, dynamiky a rýchlosti
  • Bezpečné fungovanie
  • Tak ako je nezvyčajná metóda tréningu Speedfitness, dôležité sú aj prípravy